Projecten
Op deze pagina kunt u verschillende projecten zien waar ik o.a. tijdens mijn studie aan heb gewerkt. De projecten die voor een opdrachtgever zijn gemaakt deel ik niet op mijn website. Naast de projecten die hieronder staan, heb ik marketing-, interne communicatie- en adviesplannen gemaakt. Andere projecten uit mijn carrière zijn hier te vinden.
P.S. Omdat de communicatie- en marketingwereld constant aan het
veranderen is, zou je deze projecten inmiddels als verouderd kunnen zien.
Tijdens de eventmanagement minor hebben we met een klein budget de microclub avond 'FRESH' op georganiseerd. Van 21.00 tot 00.00uur, zodat ze de volgende dag weer fris de deur uit konden gaan. Met betaalbare marketing, zoals opvallende stickers en posters, bereikten we de juiste doelgroep en stimuleerden we mond-tot-mondreclame. Ons waardevolle netwerk in de uitgaanssector leverde DJ's, een geluidsman en de clubeigenaar op, waardoor we alles binnen budget konden realiseren.

Om inzicht te krijgen wat de rol van communicatie kan zijn in de toekomst op een specifiek onderwerp, heb ik geanalyseerd hoe de menukaart in 2030 eruit zou zien.
'De menukaart ging van een papieren blaadje naar
een kaart van kwalitatief karton met een prachtige uitstraling.
Inmiddels is het een tablet geworden waarmee je gelijk je bestelling kan
doorgeven. Een restaurant scoort minpunten wanneer de menukaart niet
online staat. Het is een feit, de menukaart gaat mee met de toekomst.'

Tijdens mijn minor heb ik een ondernemingsplan gemaakt voor een eigen onderneming in de leisure & event sector. Om inzicht te geven in mijn vormgeving skills, deel ik dit project.

Tijdens het vak Strategische Analyse dook ik diep in de dynamiek van een
festival, waarbij ik niet alleen een grondige analyse uitvoerde, maar
ook vernieuwende strategieën ontwikkelde om de ervaring te verrijken.
.
Om klanten een unieke beleving te geven kan een organisatie experience marketing inzetten.
Voor het vak Leisure & Event Management, heb ik onderzocht welke invloed experience marketing heeft in de leisure & event sector.

Tijdens het ontwikkelen van een contentstrategie heb ik veel geleerd over het algoritme van Instagram. Alle tips die ik heb gevonden, heb ik overzichtelijk weergegeven in deze afbeelding. Op deze manier kon ik mijn bevindingen inzichtelijk maken voor de medewerkers die met de contentstrategie aan de slag moesten.